Media – Kultura – Społeczeństwo,
nr 7–8, 2013
Media – nowe oblicza
ADAM SZYNOL Konwergencja mediów w praktyce
JAKUB STEMPIEŃ Media masowe i instytucje kontroli państwowej jako „watchdogi”- misja i ograniczenia. Analiza z wykorzystaniem „Principal-Agent”
PAWEŁ URBANIAK The autonomy on the media market as an element of journalistic culture
Obrazy kultury
IZABELA ŁAPIŃSKA Obcy/Inny obiekt cielesny w fotografii
MARTA WYBRANIEC Świat tekstu libretta i/lub komunikat spektaklu baletowego
AGATA KARAŚKIEWICZ Tekst, obraz i ich wzajemne relacje w tworzeniu przekazu na przykładzie ulotek reklamowych
Varia
ALEKSANDRA CZERW Rola mediów w kreowaniu wizerunku placówek zdrowia w Polsce
TOMASZ MASŁYK Europejskie uniwersalia w perspektywie cyfrowych nierówności
JUSTYNA MAKOWSKA Wartości i wartościowanie w opisie aukcji w serwisie Allegro